Bücher Wenner
Julia Karnick liest aus "Man sieht sich"
22.08.2024 um 19:30 Uhr
Perceptions of Stakeholders on Academic Staff Development Programmes
On Student's Laboratory Skills Acquisitions in Nigerians Polytechnics
von Fatima Kabir Umar
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786202009003
Erschienen am 30.04.2020
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 328 Gramm
Umfang: 208 Seiten

Preis: 71,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 14. Mai.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

71,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

The study investigated the Perception of Stakeholders on Academic Staff Development Programmes in Nigerian Polytechnics. This research adopted descriptive survey design with target population of 2495 academic staff and 74850 students of Science Laboratory Technology Programme in the 6 geo-political zones in Nigeria. The findings of the study revealed among others that participation in conferences, seminars, workshops etc. has enhanced academic staff ability to develop student's critical thinking, knowledge and new research development in their area of specialization. Based on the findings, recommendations were made among others that federal and state government should set up monitoring teams to all state and federal polytechnics for regular inspection of laboratory materials. Academic staff of polytechnics should be made to acquire adequate skills on laboratory practices. Also, non-governmental agencies and rich individuals should assist in complementing government efforts financially.



L'auteur est originaire de l'État de Kano au Nigeria. Elle a obtenu un Grad ll Teacher's certificate, un Nigerian Certificate in Education, un Bachelor of Science Education Biology, un Masters in Curriculum and Instruction et un Doctor of Philosophy in Curriculum and instruction. L'auteur travaille actuellement avec le National Board for Technical Education au Nigeria.