Bücher Wenner
Martina Bogdahn liest aus Mühlensommer
17.09.2024 um 19:30 Uhr
Metacognitive Awareness in Reading Strategies among Divergent Learners
von Vijayalakshmi Sam
Verlag: LAP LAMBERT Academic Publishing
Hardcover
ISBN: 9786203411164
Erschienen am 01.03.2021
Sprache: Englisch
Format: 220 mm [H] x 150 mm [B] x 10 mm [T]
Gewicht: 256 Gramm
Umfang: 160 Seiten

Preis: 71,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 17. Mai.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

71,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

English has become a major mode of communication. It has a great influence in shaping the political, social, economic, and cultural life in India. It is used in administration, judiciary, in education and even for literary purposes in India. It¿s the medium of interaction and discussion throughout the world. In today¿s generation everything is in fast track mode. There is considerable amount of pressure on every individual to survive in this competitive world, where communication is a key factor. Learning English at the Undergraduate level is not only demand but had become an aspect of reputation for parents. English language at the college level helps the students to excel in interviews, present seminars and confident speaker in public speaking and interact with teachers without inhibition. The English language helps the students to grow socially, economically and become extrovert speakers. It also makes an attempt to critically analyze the innovative modules which can motivate the learners in improving their LSRW skills. The current study will provide a position in metacognitive strategies among divergent learners.



Vijayalakshmi Sam, professeur adjoint d'anglais, École des arts, des lettres et des sciences sociales à REVA UNIVERSITY. Elle est titulaire d'un rang universitaire et d'une médaille d'or dans ses études de premier cycle et de deuxième cycle, avec PGDELT, M. Phil et PhD en ELT. Elle a été enseignante, animatrice, formatrice et mentor au cours des 17 dernières années.